სილქნეტი ზრუნავს თავის თანამშრომლებზე და მომხმარებელზე

11

თანამშრომლებისა და მომხმარებლის, ასევე მთელი საზოგადოების უსაფრთხოებაზე ზრუნვისა და ქვეყნის საერთო ინტრესებიდან გამომდინარე, კომპანია სილქნეტი 24 საათიან რეჟიმში იმყოფება, ყველა საჭირო ნორმის დაცვით, რათა უზრუნველყოს ვირუსის პრევენცია პანდემიის პერიოდში.

დღეს, როდესაც ასე მნიშველოვანია, დავიცვათ ყველა რეკომენდაცია, რომელასც გასცემს მთავრობა და დაავადებათა კონტროლის ცენტრი, სილქნეტი თავის აბონენტებს კიდევ ერთხელ შეახსენებს იმ საშუალებებისა და დისტანციური/ონლაინ სერვისების შესახებ, რომელთა მეშვეობით მომხმარებელს, მომსახურების ცენტრში მისვლის გარეშე, შეეძლება თითქმის ყველა სერვისის მიღება და გაააქტიურება:

⦁ აპლიკაცია my silknet
⦁ USSD Menue *100OK
⦁ ინტერნეტ პაკეტები – *135#ok
⦁ ცხელი ხაზი  – 2100100
⦁ ვებ-ჩატი (ონლაინ დახმარება) და ფეისბუქის მესინჯერი – მივუთითოთ საათები
⦁ ვებ გვერდი
⦁ Silk Go
(დეტალური ინფორმაციისთვის, იხილეთ ვებ გვერდი www.silknet.com და Facebook-ის გვერდი Silknet – სილქნეტი).

თვითიზოლაციისას შეგიძლიათ გაეცნოთ ახალ ამბებს, უყუროთ მონატრებულ ფილმებს და სერიალებს, იყოთ ონლაინ კავშირზე თქვენს ახლობლებთან და მეგობრებთან სილქნეტის მობილური და ფიქსირებული სერვისების საშუალებით.

საჭიროების შემთხვევაში, სილქნეტის ინსტალატორების ჯგუფი სათანადო ეკიპირებით გამოცხადდებიან აბონენტთან ისე, რომ მათი სტუმრობა იყოს უსაფრთხო როგორც სილქნეტის თანამშრომლების, ასევე მომხმარებლის ჯანმრთელობისთვის.

Comments
Loading...