პარტიებს შორის, 2020 წლის 6 თვეში რეკლამაში ყველაზე მეტი თანხა 311 925 ლარი “ნაცმოძრაობამ” დახარჯა

26

2020 წლის 6 თვეში ქართულმა პარტიებმა რეკლამაში 965 384 ლარი დახარჯეს. აუდიტის სამსახურის მონიტორინგის შედეგად, ყველაზე მეტი თანხა რეკლამაში „ნაცმოძრაობამ” დახარჯა, შემდეგ მოდის „ქართული ოცნება-დემოკრატიული საქართველო”.

1. “ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა” – 311925 ლარი;

2. “ქართული ოცნება-დემოკრატიული საქართველო” – 298 300 ლარი;

3. “ლელო საქართველო” – 232 596 ლარი;

4. “ევროპული საქართველო” – 866 256 ლარი;

5. “საქართველოს პატრიოტთა ალიანსი” – 30 533 ლარი.

დანარჩენი 29 173 ლარი სხვადასხვა პარტიებზე გადანაწილდა.

Comments
Loading...